سبد خرید

چیلر پرتابل چیست و ویژگی های آن کدام است؟

چیلر پرتابل یکی از سیستمهای سرمایشی بسیار پرطرفدار و کاربردی است که توانسته توجه افراد زیادی را برای خرید جلب کند. اگر شما تمایل دارید چه در مورد شیلر پرتابل بیشتر بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید زیرا قصد داریم در مورد انواع این چیلر و ویژگی ها و مزایای آن با شما صحبت کنیم قبل از اینکه بخواهیم در مورد جزئیات دیگری مثل ویژگی ها و مزایای چیلر با شما صحبت کنیم باید در مورد تعریف کلی چیلر پرتابل با شما صحبت کنیم.
همانطور که میدانید پرتابل به معنای قابل حمل و جابجایی است پس چیلر پرتابل به معنای چیلر قابل جابجایی است. در واقع این نوع چیلر ها برخلاف کولرهای گازی که فقط باید بر روی دیوار نصب شوند نیاز به نصب شدن ندارند در این چیلر ها تمامی متعلقات مربوط به چیله مثل مخزن پمپ و…. بر روی خود چیلر نصب هستند.

____________________________________________________________________________

حتما بخوانید:نحوه محاسبه تن تبرید

____________________________________________________________________________

انواع چیلر پرتابل

اگر در مورد خرید و فروش چیلر جستجو کنید احتمالا با انواع مختلفی از چیلر رو به رو خواهید شد.  به این موضوع توجه کنید که چیلرها را می‌توان در دو دسته صنعتی و خانگی دسته‌بندی کرد. همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است  از چیلر صنعتی برای مصارف صنعتی مثل کارخانجات، دانشگاه‌ها و…  استفاده می‌شود و از چیلر خانگی برای خنک کردن خانه‌ها و منازل استفاده می‌شود.  به صورت کلی چیلرها از انواع مختلفی مثل چیلر تراکمی، چیلر جذبی و…  تشکیل می‌شوند. اگر شما قصد خرید هر نوع چیلر مثلا چیلر آب خنک را دارید بهتر است آن را از یک مجموعه معتبر و با سابقه تهیه کنید. مجموعه جهان تهویه ریما سالیان سال است که سابقه زیادی در عرضه محصولات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دارد.

ویژگی چیلر پرتابل

سیستم های سرمایشی ویژگی های و خصوصیات بسیار زیادی دارند که بارزترین آن قابل حمل و جابجایی بودن آن است. دیگر سیستم‌های سرمایشی مثل کولرگازی و…  نیاز به نصب و آماده کردن محلی برای نصب دارند این در حالیست که کولرهای پرتابل چنین نیازی ندارند.

مزایای چیلر پرتابل

چیلرهای پرتابل چیلرهایی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. این محبوبیت بسیار زیاد به دلیل مزایای چیلر پرتابل است. واضح است که مهمترین مزیت این چیلر عدم نیاز به نصب و قابل حمل و جابجایی بودن آن است. مثلا اگر شما مستاجر باشید می توانید به راحتی این چیلر را با خود جابجا کنید. کاربری آسان و نداشتن هیچ مقدمات و نیازی به نصب از دیگر مزایای بسیار خوب این چیلر است. با توجه به تعریف و مزایای چیلر پرتابل حالا شما باید بتوانید به راحتی به سوال کولر گازی پرتابل چیست پاسخ بدهید.

کاربردهای چیلر پرتابل

در مورد کاربرد چیلر پرتابل باید گفت که این چیلرها فرایند خنک کردن آب و انتشار آن را برعهده دارند حالا از این خنک کردن آب میتوان در قسمت ها و و صنایع مختلفی استفاده کرد در واقع هر موقعیت و شرایطی که شما بخورک شدن آب نیاز داشته باشید می توانید از چیلر های پرتابل استفاده کنیم معمولا این چیلرها را در اندازه و ظرفیت های متفاوت تولید می کنند تا همه بتوانند از آن مطابق با نیاز خود استفاده کنند. از این چیلرها برای فرآیند خنکسازی منازل و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. همچنین اگر عبارت چیلر پرتابل صنعتی چیست را جستجو کرده باشید با معرفی چیلرهای صنعتی زیادی رو به رو می‌شوید که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. از این چیلرها در صنایع پلاستیک، تجهیزات جوشکاری، تولید مواد غذایی، بسته بندی محصولات و… استفاده می‌شود.

تفاوت چیلر پرتابل با ثابل

همانطور که می‌دانید چیلر پرتابل چیلری است که تمامی متعلقات آن داخل خود چیلر قرار دارد و به همین دلیل نیازی به نصب و اتصال ندارد. در حالیکه چیلر ثابت را باید نصب کرد و نصب آن نیاز به یک فضا و همچنین ملزوماتی دارد. در مورد قیمت این دو چیلر باید گفت که این چیلرها تفاوت زیادی از نظر قیمتی ندارند. اما همین ویژگی قابل جابجایی بودن باعث می‌شود که افراد و مجموعه‌های زیادی تمایل به استفاده از این چیلرهای پرتابل داشته باشند. اما واضح است که قیمت دیگر چیلرها مثل قیمت چیلر سانتریفیوژ با قیمت چیلر پرتابل بسیار متفاوت است. برای اینکه از قیمت همه‌ی این چیلرها مطلع شوید بهتر است که به سایت مجموعه جهان تهویه ریما مراجعه کنید و قیمت همه‌ی کولرهای گازی ثابت و انواع کولر گازی پرتابل را سوال کنید تا در اولین فرصت لیست قیمتی همه آن‌ها برای شما ارسال شود.

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights