سبد خرید

جدیدترین دستگاه تصفیه هوا دایکین

“دایکین” با فناوری Streamer مجموعه جدیدی از تصفیه‌کننده‌های هوا را عرضه کرده است که طیف وسیعی از آلاینده‌ها از جمله باکتری‌ها، بوها، کپک، گرده‌ها، مواد حساسیت‌زا، فرمالدئید و آلودگی‌های ترافیکی را جذب، سرکوب، و تجزیه مداوم می‌کنند. این محصولات با استفاده از فناوری Streamer به طور مستقل تأیید شده‌اند و نتایج نشان می‌دهند که بیش از 99.6٪ از گرده‌ها، بیش از 99.9٪ از کپک، و بیش از 99.61٪ از آلرژن‌ها در 24 ساعت توسط جدیدترین تصفیه هوا دایکین از بین می‌روند. دایکین با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوآورانه خود برای به حداقل رساندن آلاینده‌های مختلفی که می‌توانند بر سلامتی افراد تأثیر بگذارند، اهمیت بسیار قائل است. دستگاه‌های تصفیه هوا دایکین، از جمله مدل‌های MC55W و MCK55W، با استفاده از فناوری Streamer طراحی شده‌اند تا کیفیت هوای داخلی را بهبود بخشند و محیطی راحت، تمیز و سالم فراهم کنند. این دستگاه‌ها دارای چهار لایه فیلتر عمودی هستند که به حذف آلاینده‌های مختلف کمک می‌کنند، از جمله پیش‌فیلتر که بر روی ورودی دستگاه نصب شده است.

 

 

در دستگاه تصفیه هوا دایکین، هوای آلوده ابتدا وارد پیش‌فیلتری که ذرات بزرگ مانند گرد و غبار، خاک و آلرژن‌ها را به دام می‌اندازد، شده و تا حدودی تمیز و عاری از این ذرات می‌شود.

در مرحله بعد، جریان هوا با دومین لایه فیلتراسیون، که “استریمر” نام دارد، روبرو می‌شود. این فناوری با قدرت زیاد الکترون‌های با سرعت بالا را برای تجزیه مواد مضر تولید می‌کند. سپس فرآیند تجزیه اکسیداتیو قدرتمند، بوها، باکتری‌ها و آلاینده‌های هوا را به طور مداوم از محیط داخلی حذف می‌کند. در مقایسه با تکنولوژی سایر دستگاه های تصفیه هوا، سرعت فرآیند تجزیه اکسیداتیو با همان توان الکتریکی 1000 برابر بیشتر است.

لایه سوم فیلتراسیون، فیلتر الکترواستاتیک HEPA است که تا 99.97% ذرات ریز به اندازه 0.3 میکرومتر را حذف می‌کند. بنابراین، ذرات ریز مانند دود و باکتری‌ها جذب می‌شوند و فقط هوای تمیز و تصفیه شده از طریق دریچه تخلیه بالایی دستگاه به اتاق وارد می‌شود.

در نهایت، فیلتر کربن وظیفه حذف بوها را از جریان هوا بر عهده دارد.

سنسورهای موجود در دستگاه تصفیه هوا دایکین سطوح کیفیت هوای داخل ساختمان را کنترل و نشان می‌دهند. از طریق این سنسورهای تشخیص سه گانه بسیار حساس در بالای دستگاه، سه عامل اصلی  گرد و غبار، بو و غلظت ذرات PM2.5 نمایش داده می‌شوند. صفحه نمایش این دستگاه دارای یک گرادیان ساده از LED های رنگی است که وضعیت کیفیت هوای داخل اتاق را منعکس می‌کند. به این ترتیب، شما به راحتی می‌توانید وضعیت کیفیت هوای داخل اتاق خود را در یک نگاه بررسی و بهبود آن را مشاهده کنید.

 

 

کنترل از راه دور دستگاه تصفیه هوا دایکین برای افزایش راحتی شما در نظر گرفته شده است. این محصول در حین کار بی‌صدا عمل می‌کند و می‌توانید آن را از راه دور با یک کنترلر بی‌سیم و با کاربری آسان مدیریت کنید. حالت Econo به طور موثر حالت کار را بر اساس سطوح آلودگی تنظیم می‌کند و باعث کاهش 35٪ مصرف انرژی می‌شود، در حالی که حالت توربو عملکرد پرقدرتی را برای حذف سریع آلاینده‌ها فعال می‌کند و برای زمانی که افزایش ناگهانی تعداد افراد در اتاق رخ می‌دهد، مفید است.

دستگاه تصفیه هوا MCK55W دایکین علاوه بر تصفیه هوا قابلیت تنظیم رطوبت محیط برای افزایش راحتی در مناطق خشک‌تر، جایی که مشکلاتی مانند خشکی پوست، اگزما و محرک‌های آلرژی شایع‌تر باشد را دارد. این دستگاه با افزایش سطح رطوبت در اتاق، به بهبود آن کمک می‌کند. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا سطوح رطوبت مورد نظر خود را تنظیم کرده و از طریق صفحه نمایش مانیتور، وضعیت رطوبت محیط را بررسی کنند.

شما می‌توانید دستگاه های تصفیه هوای MC55W و MCK55W دایکین را با ضمانت 12 ماهه مجموعه جهان تهویه ریما به عنوان نماینده انحصاری این برند ژاپنی در ایران تهیه کنید.

با ما تماس بگیرید 021-72315

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights