سبد خرید

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی

تعیین قیمت کولر گازی

کولر‌های گازی از جمله تجهیزات تهویه مطبوع محسوب می‌شوند که محبوبیت زیادی دارند. تنوع در مدل، ابعاد و قیمت سبب شده تا خرید کولر گازی نیازمند توجه به ویژگی‌ها و امکانات خاص هر دستگاه و متناسب با نیاز موجود باشد. در ادامه نگاهی دقیق تر به دستگاه‌های تهویه مطبوع  خواهیم داشت و عوامل موثر بر قیمت کولر گازی را بررسی خواهیم کرد.

فاکتورهای موثر بر قیمت کولر گازی (اسپلیت)

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی

افرادی هستند که برای اولین بار قصد دارند سیستم تهویه مطبوع مرکزی خریداری کنند. ممکن است اشخاص در حین این کار دچار سردرگمی شوند و نتوانند دستگاه مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنند. مهم است که بدانید چه عواملی بر قیمت کولر گازی تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توان از دریافت سیستم مناسب برای خانه و نیازهای خود اطمینان حاصل کرد.

1- بهره وری

یکی از بزرگترین عواملی که قیمت کولر گازی جدید را تعیین می‌کند ، کارایی سیستم است. کولرهای گازی با رتبه SEER (نسبت بهره وری انرژی فصلی) بالا معمولاً هزینه اولیه بالاتری دارد، اما این هزینه با صرفه جویی در صورتحساب‌های ماهانه انرژی جبران می‌شود. یک تکنسین ماهر می‌تواند انواع مختلف SEER را توضیح دهد و بهترین گزینه را برای محل مورد نظر شما پیشنهاد کند.

2- تولید کننده کولر گازی

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که سیستم‌های تهویه مطبوع را تولید می‌کنند و هر برند قیمت متفاوتی دارد. برخی افراد وسوسه می‌شوند که از دستگاه‌هایی با قیمت پایین استفاده کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید که به همان اندازه که هزینه میکنید، امکانات نیز دریافت می‌کنید. شما باید به ضمانت‌هایی که توسط سازنده ارائه شده است و قابلیت‌های دستگاه توجه کنید. جهان تهویه ریما ارائه کننده کولرهای گازی در برندهای معتبری مثل دایکین است که قیمت‌های مناسب به افراد ارائه می‌کند.

3- نوع سیستم

یکی دیگر از عوامل اصلی که هزینه یک دستگاه کولر گازی را تعیین می‌کند، نوع سیستمی است که شما تصمیم به نصب آن را دارید. به عنوان مثال، یک واحد تهویه مطبوع مرکزی در مقایسه با سیستم مینی اسپلیت بدون داکت قیمت متفاوتی خواهد داشت. پیش از خرید اسپلیت مهم است که با یک متخصص تهویه مطبوع مشورت کنید تا ببینید کدام سیستم به بهترین وجه با نیازهای آسایش خانه و بودجه شما مطابقت دارد.

4- ویژگی‌های افزودنی

امکانات و ویژگی‌های اضافی مانند تصفیه‌کننده‌های هوای UV یا سیستم‌های مرطوب‌کننده می‌تواند به شما کمک کند هوای تمیز و بدون آلاینده در داخل خانه داشته باشید. این امکانات برای ساکنانی که مشکلات تنفسی دارند مفید است. اما در مقابل هزینه‌های بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

5- خانه و اندازه سیستم

تغییرات در  اندازه یک دستگاه خنک کننده می‌تواند بر قیمت اسپلیت تاثیر گذار باشد. لازم است اندازه خانه خود را در نظر بگیرید تا از آن طریق اندازه سیستم خنک کننده جدید را تعیین کنید. برای اطمینان از اینکه سیستم راحتی خانه شما خیلی بزرگ یا کوچک نیست، باید از یک متخصص مربوطه کمک بگیرید تا با ارزیابی خانه شما و محاسبه بار، اندازه واحد را به درستی اندازه گیری کند.

محبوب ترین و پرفروش ترین کولرهای گازی 

محبوب ترین کولرهای گازی

ارتقاء سیستم تهویه مطبوع می‌تواند با کاهش مصرف انرژی، کیفیت هوای خانه را بهبود بخشد، خانه شما را با کنترل یکنواخت تر دما راحت تر کند و کنترلی که بر سیستم خنک کننده خود دارید را افزایش دهد. اما صدها مدل و مدل برای انتخاب وجود دارد و تعیین اینکه کدام یک برای شما مناسب است نیاز به زمان و تحقیق دارد.

دایکین یک برند میان رده است، بنابراین می‌توانید یک گزینه خنک کننده مقرون به صرفه را حتی در بین مدل‌های برتر آن پیدا کنید. از همین رو کولر گازی های دایکین از پر فروش ترین و محبوب ترین برنده های کولر گازی می باشد. این برند طیف گسترده ای از تهویه مطبوع را برای انتخاب دارند و با خرید اسپلیت دایکین میتوانید به دوام، قابلیت اطمینان و بهره وری انرژی به صورت همزمان دست یابید. آنها طیف گسترده ای از گزینه‌های کارایی را دارند، با رتبه بندی SEER از 14.5 تا 24.5، می‌توانند تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

این برند بسیاری از عناصر طراحی مطلوب را در تهویه مطبوع خود گنجانده است، از جمله کمپرسورهای اسکرول پیشرفته تر، خود عیب یابی و ویژگی‌هایی برای کاهش نویز، افزایش طول عمر و محافظت از تهویه مطبوع خود در برابر آسیب و عناصر. 

اسپلیت دیواری کم مصرف

کولر گازی Emura دایکین توسط واحد اروپایی دایکین طراحی شده و توانسته جوایز زیادی را در بخش طراحی صنعتی و ارائه شکلی نوین کسب کند. از مهمترین ویژگی‌های اسپلیت اینورتر دایکین مدل Emura، کم مصرف بودن با رده مصرفی انرژی A+++ می‌باشد. دایکین توانسته با بهره گیری از کمپرسور سوپر اینورتر که با گاز دوستدار محیط زیست همراه است، این ویژگی را کسب کند.

Emura دارای تکنولوژی چشم لیزری هوشمند می‌باشد و از این طریق توانسته به سهولت فرایند پرتاب باد غیرمستقیم را برای افراد فراهم کند. همچنین این چشم لیزری هوشمند می‌تواند عدم حضور افراد در محیط را تشخیص دهد و دستگاه اسپلیت را به حالت آماده به کار یا استندبای قرار دهد؛ با این کار تا میزان زیادی به صرفه جویی انرژی کمک می‌کند.

میزان صدای تولید شده از این دستگاه به میزان قابل توجهی کم است و از کم صدا ترین کولر‌های گازی در جهان می‌باشد. Emura همچنین امکان کنترل از طریق گوشی‌های هوشمند را نیز با اتصال به اینترنت فراهم می‌کند. امکان تعیین خاموش و روشن شدن دستگاه در طی ۲۴ ساعت آینده قابل تنظیم است. حالت آسایش در این دستگاه کمک می‌کند که هوای سرد به به شکل غیر مستقیم با افراد در تماس باشد تا بدون اینکه اذیت شوند به دمای مطلوب دست یابد.

این دستگاه همچنین قابلیت تصفیه هوا را دارد و باکتری، ویروس و عوامل آلرژی‌زا را فیلتر میکند همچنین می‌تواند بوهای نامطبوع را از بین ببرد. امکان انتقال سرمایش گرمایش سرعت و توان بالا تا ۲۰ دقیقه را دارد. حالت شب این امکان را می‌دهد که مصرف انرژی را با جلوگیری از بروز سرمایش گرمایش بیش از حد انتظار در زمان خواب، کاهش دهد.

بهترین مرکز خرید کولر گازی (اسپلیت)

بهترین مرکز خرید کولر گازی

پس از بررسی دقیق مدل‌ها و امکانات مختلف لازم است تا از فروشگاه‌های معتبر نسبت به خرید کولر گازی اقدام کنید. فروشگاه مورد نظر باید طیف گسترده از از مدل‌های را شامل شود تا شما بتوانید به راحتی مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین اطمینان از اصالت کالا موضوع مهم دیگری است که پیش از خرید باید از فروشگاه کسب کنید. مجموعه جهان تهویه ریما یکی از معتبر ترین فروشگاه‌ها در حوزه فروش دستگاه‌های تهویه مطبوع می‌باشد و به عنوان نمایندگی برند دایکین در ایران فعالیت می‌کند. شما به راحتی و اطمینان کامل می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights