سبد خرید

معرفی بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی

معرفی-بهترین-تصفیه-هوای-خانگی

دستگاه تصفیه هوای دایکین مدل MC55W

این دستگاه تصفیه کننده هوا که فیلتراسیون موثر و حذف ذرات مضر از جو را تضمین می کند. باکتری ها، ویروس ها، گرد و غبار و سایر آلرژن ها و همچنین ترکیبات فرار از جمله ذرات مه دود، فرمالدئیدها و بوهای نامطبوع را از بین می برد.

 

 

 

 

  • هوای تمیز داخل خانه
  • سلامتی
  • محافظت در برابر کرونا و آنفولانزا
  • افزایش سرعت ریکاوری بدن
  • محافظت در برابر آلرژی
  • رفع فوری بوی نامطبوع محیط
  • حذف مواد سمی از جمله گرد و غبار و گاز ها

 

 

 

 

مزایای دستگاه تصفیه هوای دایکین MC55W

 

هوای پاک و سیستم فیلتراسیون سه مرحله ای

تصفیه‌کننده‌های هوای دایکین 99.97 درصد از تمام ذرات 1/0 میکرون و بالاتر را حذف می‌کنند. در نتیجه باکتری ها، ویروس ها، آلرژن ها، قارچ ها و حتی مه  دود را از بین می برند. اثربخشی عملکرد توسط یک سیستم فیلتراسیون سه مرحله ای تضمین می شود که شامل یک فناوری یونیزاسیون هوای دوگانه است که هم در خارج و هم در داخل دستگاه اجرا می شود. مزیت بعدی این تصفیه کننده استفاده از فیلترالکترواستاتیک HEPA است که از یک طرف به طور موثر تمام ناخالصی ها را می گیرند و از طرف دیگر مسدود نمی شوند. این دستگاه همچنین با تکنولوژی استریمر بوی نامطبوع را از بین می برد و مواد خطرناک از جمله فرمالدئیدها را خنثی می کند.

 

بازدهی بالا

دستگاه های تصفیه هوا دایکین ارائه شده برای سرویس دهی به اتاق های 41 تا 82 متر مربع طراحی شده اند. این دستگاه میتواند فرایند پاکسازی را در حالت توربو طی یک ساعت به طول کامل عملی کند که این سرعت عمل به واسطه ی ورود هوا از سه جهت به این دستگاه است.

 

 

 

 

کارکرد بی صدا

سلامتی همواره با ارامش محقق میشود و دستگاه تصفیه هوایی که آلودگی صوتی ایجاد کند، قطعا انتخاب مناسبی نیست . دستگاه های تصفیه هوا دایکین به عملکرد بی صدا شهرت دارند .  در این دستگاه ها برای افرادی که به تمرکز برای کار یا فضایی آرام برای خواب نیاز دارند ، یک حالت بیصدا طراحی شده است که طی آن دستگاه تنها صدایی در حد تنفس انسان (19dB(A)) منتشر می کنند.

طراحی زیبا

دستگاه های تصفیه هوا دایکین با طراحی مدرن و زیبا شناخته می شوند. خطوط با ظرافت مشخص شده در صفحه کنترل، رنگ های خنثی و ابعاد جمع و جور به این معنی است که می توان آن را بدون توجه به محیط و دکوراسیون  در هر اتاقی به راحتی استفاده کرد.

 

 

 

 

محل استفاده از دستگاه های تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا دایکین مخصوص مکان هایی هستند که خلوص هوای خاصی مورد نیاز است. هر جا که خطر آلودگی هوا زیاد باشد استفاده از این تصفیه کننده هوا توصیه می شود. آنها برای مکان هایی که در مراکز شهر یا در مسیرهای ارتباطی اصلی قرار دارند، که در آن آلودگی هوا یک پدیده رایج است، بی نظیرند . این دستگاه ها  می توانند با موفقیت در مجموعه ها ی حوضه ی سلامت، توانبخشی و مراقبتی و حتی مجموعه های آموزشی مانند مدارس استفاده شوند. به لطف رطوبت سازی ، آنها نه تنها هوا را تمیز می کنند، بلکه آن را مرطوب میکنند. تصفیه کننده هوای دایکین همچنین می توانند در تاسیساتی که در معرض بوی نامطبوع هستند – در دامپزشکی، یا در تاسیسات مجاور مزارع و غیره استفاده شوند.

دستگاه های تصفیه هوای دایکین تضمین کننده ی سلامت شما و عزیزانتان خواهند بود به خصوص برای افراد مبتلا به انواع آلرژی ، بیماران ، کودکان و افرادی با ایمنی ضعیف.  با قرار دادن این دستگاه در خانه نه تنها از آلودگی هوا ،الرژی ها وبوی نامطبوع بلکه حتی از انواع ویروس ها نیز در امان خواهید بود .

 

 

 

 

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه تصفیه هوای دایکین

 

دستگاه تصفیه هوای دایکین مدل MCK55W

هوای پاک، تازه و سالم تضمینی برای استراحت موفق، کار موثر، تمرکز و ریکاوری سریع است. دستگاه تصفیه هوا دایکین  MCK55W دستگاهی است که جدا از حذف ذرات موجود در هوا با اندازه μm 0.1  و بزرگتر (بازده 99.97 درصد)، آن را مرطوب هم می کند.

 

 

 

 

دستگاه تصفیه دایکین MCK55W چه چیزی را از هوا حذف می کند؟

  • باکتری ها
  • ویروس ها
  • مواد الرژی زا از جمله گرد و غبار
  • قارچ ها، از جمله کپک
  • ذرات معلق PM10 و PM2,5
  • فرمالدئیدها
  • بوهای نامطبوع

 

 

 

 

 

 

چرا باید از تصفیه هوای دایکین استفاده کنید؟

 

هوای پاک

فیلتر هوای سه مرحله ای همراه با یونیزاسیون هوا، هوای تمیز داخل خانه را تضمین می کند. این دستگاه علاوه بر سیستم فیلتر، از جمله فیلتر الکترواستاتیک HEPA، که ناخالصی ها را به طور موثرتری می گیرد و به لطف شبکه بزرگتر آن مسدود نمی شود، هوای بیرون و داخل تصفیه کننده را یونیزه می کند. در نتیجه، هاله اتاق تازه، تمیز و عاری از ذرات است که می تواند تأثیر منفی بر سلامتی بگذارد.

 

شرایط راحت

سیستم مرطوب کننده هوا این اطمینان را می دهد که اتاق همیشه به طور مطلوب مرطوب شده و با نیازهای شما سازگار است. به لطف این درمان، تصفیه کننده هوا از پوست و مجاری تنفسی شما در برابر خشکی محافظت می کند.

 

 

 

 

 

آرام برای استراحت و تمرکز

دستگاه های تصفیه هوا دایکین مجهز به حالت عملکردی هستند که در آن بسیار بی صدا کار می کنند (صدای ساطع شده از 19 دسی بل (A) تجاوز نمی کند که شبیه زمزمه آرام انسان است). در نتیجه با فیلتر کردن هوا، مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کنند ، حتی در مواقعی که به تمرکز بالا نیزدارید یا به هنگام خواب .

 

طراحی مدرن

دستگاه های تصفیه هوا دایکین با طراحی ظریف، مینیمالیستی و رنگ های خنثی شناخته می شوند. به همین دلیل در هر محیطی چه اداری و چه خانگی زیبایی و کارایی خود را دارند .

 

 

 

 

 

کاربرد دستگاه های تصفیه دایکین

 

در خانه

هوای سالم و مرطوب مناسب را برای عزیزانتان فراهم کنید. به لطف استفاده از دستگاه تصفیه هوا دایکین  MCK55W، فضایی تمیز، بدون ویروس، باکتری، دود و سایر ذرات در اتاق ها که ایده آل برای شما، فرزندان و والدینتان است، ایجاد می کنید – روی ریکاوری سریعتر و استراحت موثر در حریم خصوصی خانه خود سرمایه گذاری کنید.

 

دفتر

با استفاده از تصفیه کننده هوای دایکین در دفتر یا شرکت حقوقی خود، شرایط بهینه را برای تمرکز و کار موثر همکاران خود ایجاد می کنید. علاوه بر این، خطر ابتلا به بیماری در فصل آنفولانزا را کاهش می دهید. کارمندان قطعا فضای تازه و تمیزی را که همیشه در دفتر شما میابند ، دوست خواهند داشت.

 

 

 

 

در تسهیلات مربوط به سلامت، توانبخشی و بازسازی بیولوژیکی

هوای پاک و عاری از بوهای نامطبوع ویژگی های هر مکان مرتبط با حفاظت از سلامت و بازسازی بیولوژیکی خواهد بود. هاله یونیزه در این دستگاه فرآیندهای بازسازی بدن را تسریع می کند و هوای مرطوب شده مناسب شرایط تنفسی مطلوب را تضمین می کند. علاوه بر این، به لطف دستگاه تصفیه هوای دایکین، خطر انتقال بیماری های عفونی توسط قطرات کاهش می یابد. همچنین انواع بوها را از بین می برد – به عنوان مثال، بوی حیوانات، که در کلینیک های دامپزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

قدرت بالای دستگاه تصفیه هوای دایکین در حذف مواد مضر و خطرناک موجود در هوا

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights