سبد خرید

راهنمای خرید بهترین تصفیه هوای خانگی

بهترین دستگاه تصفیه هوا راهنمای خرید

همیشه در فصول سرد سال و با توجه به مسئله ای به نام وارونگی هوا بحث آلودگی هوا بین مردم داغ بوده و در همه جا در خصوص این معضل جهانی و عوارض بی شمار آن صحبت شده، اما کمتر به این موضوع اشاره شده که طبق آخرین تحقیقات در آزمایشگاه های انستیتو  پاستور معتبر بین المللی آلودگی محیط داخلی بین 2 تا 5 برابر بیشتر از هوای بیرون بوده و ماندن در خانه برای افراد سالخورده، کودکان و زنان باردار نه تنها آنها را در برابر آلودگی هوا مصون نگه نمیدارد بلکه در معرض خطر بیشتری قرار خواهند گرفت.

اما بر خلاف آلودگی هوای کلان شهرها مانند: تهران، اصفهان، مشهد و … که به راحتی قابل حل و برطرف شدن نیستند، آلودگی محیط داخلی به راحتی قابل حل شدن است و بهترین انتخاب خرید تصفیه هوای خانگی برای منازل ، ادارات و محیط های بسته دیگر مانند کلاس های درس، کلینیک ها و فروشگاه ها باشد.

از همین رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا 5 ویژگی مهم برای خرید بهترین تصفیه هوای خانگی را در اختیارتان بگذاریم تا هنگام خرید تصفیه هوای خانگی این موارد را در نظر گرفته و بهترین انتخاب را برای سلامتی خود و خانواده تان انجام دهید.

 

 

5 ویژگی برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی

1. فیلتراسیون چند لایه: اولین و البته مهم ترین موضوعی که هنگام خرید تصفیه هوای خانگی باید در نظر بگیرید نحوه و تعداد لایه های فیلتراسیون تصفیه هوای خانگی است که می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت عملکرد دستگاه تصفیه هوا داشته باشد. البته با توجه به هزینه بر بودن فیلترهای دستگاه تصفیه هوا باید دستگاهی انتخاب کنید که در فواصل زمانی بیشتری نیازمند تعویض فیلتر باشد. با توجه به مواردی که گفته شد دستگاه تصفیه هوای خانگی دایکین با 8 لایه فیلتراسیون و البته عدم نیاز به تعویض این فیلترها تا 10 سال قطعا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه در بازار است.

در دستگاه تصفیه هوای خانگی دایکین هوای محیط ابتدا با مکشی قدرتمند از سه پیش فیلتر استاندارد وارد دستگاه می شود و در مرحله اول تکنولوژی استریمر دایکین الکترون های پر سرعت را وارد هوا می کند که قدرت تجزیه مواد مضر را به شدت بالا می برد و در مرحله بعدی این ذرات وارد فیلتر الکترواستاتیک هپا می شوند که با توجه به الکترواستاتیک بودن این فیلتر نسبت به فیلترهای معمولی دچار مشکل گرفتگی نمی شود و به راحتی 97/99 درصد ذرات ریز گرد و غبار و ذرات موسوم به PM 2.5 را که ابعادی بین 0.1 تا 2.5 میکرون دارند از جمله ویروس های تنفسی، باکتری ها و آلرژن ها را به دام انداخته و هوا را با تکنولوژی قدرتمند استریمر به خوبی و با دقت بالا تصفیه می کند. این پروسه جذب و پاک کنندگی فوق العاده در فیلتر بعدی، یعنی فیلتر کربن اکتیو برای از بین بردن بوهای نامطبوع ادامه می یابد و در نهایت از بین فیلترهای پیشرفته رطوبت ساز گذر کرده و هوایی پاک و عاری از هرگونه ویروس و باکتری را در اختیارتان می گذارد.

 

 

2. بی صدا بودن دستگاه تصفیه هوا: از آنجا که بناست دستگاه تصفیه هوای خانگی در فضای بسته و همچنین تمام طول شب مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند به طور مداوم هوای محیط مورد نظر شما را تصفیه کند از همین رو کم صدا بودن آن یکی از موارد بسیار مهم و قابل توجه است. دستگاه تصفیه هوای دایکین ژاپن با صدای عملکرد بسیار پایین (فقط dBA (19 هوای پاک را بی سر و صدا در اختیارتان می گذارد.

3. دارای تکنولوژی های پیشرفته و به روز دنیا: بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته به دستگاه تصفیه هوای خانگی کمک می‌کند تا با بهترین راندمان و به بهترین شکل ممکن تصفیه هوای محیط مورد نظرتان را انجام دهد. کمپانی دایکین ژاپن در جدیدترین مدل های تصفیه های خانگی خود از تکنولوژی انحصاری و منحصر بفرد استریمر استفاده کرده است. تکنولوژی انحصـاری استریمر نقش بسـزایی در عملکرد فوق العاده بالای دستگاه های تصفیه هوای خانگی دایکین دارد و به طور مداوم مواد مضــر را از هوای داخل خانه یا محیط اداری شما حذف می کند. این تکنولوژی با ساطع کردن الکترون های پر سرعت در دستگاه تصفیه هوای خانگی و برخورد آنها با نیتروژن و اکسیژن موجود در هوا، چهار نوع عنصر با قابلیت تجزیه فوق العاده بالا تشکیل می دهد که به راحتی و با بالاترین سرعت مواد مضر از جمله ویروس ها، باکتری ها و آلرژن ها را از بین می برد. دومین تکنولوژی پیشرفته استفاده شده در این تصفیه هوای خانگی فناوری یون پلاسمای فعال است که با افزودن عناصر تصفیه کننده به هوای تمیز شده توسط تکنولوژی استریمر، تصیه بیشتر و کامل تر هوا را فراهم می کند.

 

 

4. ابعاد و وزن دستگاه تصفیه هوا: یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید تصفیه هوای خانگی باید در نظر داشته باشید و شاید در نگاه اول نکته مهمی نباشد وزن و ابعاد دستگاه تصفیه هوا است، چرا که اگر ابعاد بزرگ و همچنین وزن سنگینی داشته باشند جابجایی را برای مصرف کننده به شدت سخت خواهد کرد علی الخصوص چنین دستگاه هایی که ممکن است بر حسب نیازتان در طول شبانه روز مدام آن را جابجا کنید.

دستگاه های تصفیه هوای دایکین با ابعادی مناسب و استاندارد (تصفیه هوا MC55W: 27cm * 27cm * 50cm) (تصفیه هوا MCK55W: 27cm * 27cm * 70cm)  به راحتی در هر فضایی مثل کنار تختخواب یا اتاق کودک و بین مبلمان منزل تان جای می گیرند و با توجه به وزن بسیار پایین و سبک بودن شان (تصفیه هوا MC55W: 6/8 kg) (تصفیه هوا MCK55W: 9/5 kg) به راحتی قابلیت جابجایی توسط هر یک از اعضای خانواده تان را دارند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که طراحی ظاهری این دستگاه ها هم تاثیر بسزایی در انتخاب شما خواهند داشت و دستگاه تصفیه هوای خانگی دایکین ژاپن در این مورد قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

 

5. میزان مصرف برق و راندمان دستگاه:

قطعا با توجه به عملکرد دستگاه تصفیه هوای خانگی که تصفیه مداوم هوای داخلی منزل شماست نیاز خواهد بود تا در تمام طول شبانه روز این دستگاه ها روشن بوده و به عملکرد خود ادامه دهند و ممکن است این موضوع باعث نگرانی شما در خصوص میزان مصرف انرژی این دستگاه ها شوند که امری کاملا طبیعی است.

راه حلی که کمپانی دایکین ژاپن برای رفع این نگرانی مصرف کنندگان در پیش گرفته استفاده از پیشرفته ترین قطعات در دستگاه تصفیه هوا است تا با بهینه ترین حالت ممکن عملکرد تصفیه هوا را انجام دهند، همچنین شما با بهره گیری از مدهای مختلف دستگاه می توانید در طول شبانه روز با استفاده از مد بی صدا و یا اقتصادی دستگاه های تصفیه هوا مصرف برق آنها را به کمترین حد ممکن کاهش دهید.

 

شرکت جهان تهویه ریما دستگاه های تصفیه هوای دایکین ژاپن را تا پایان امسال با 25% تخفیف در اختیارتان قرار می دهند. تا شما همراهان عزیز بتوانید بهترین تصفیه هوای خانگی موجود در بازار جهانی را با بهترین و پایین ترین قیمت ممکن برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

4269 444 901 98+    |    4279 444 901 98+

 

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights