سبد خرید
VRF V6 سرمایش و گرمایش

اسپلیت مرکزی VRF مدیا

امروزه سیستم‌های اسپلیت مرکزی یا همان VRF به روزترین و پیشرفته ترین سیستم تهویه مطبوع محسوب می‌شوند که با استفاده از یک کندانسور خارجی می‌توان سرمایش چند پنل داخلی را با توجه به ظرفیتی که کندانسور دستگاه دارد، مدیریت کرد. این نوع سیستم تهویه مطبوع بر خلاف چیلرها، نیازی به مایعاتی مانند آب به عنوان خنک کننده یا سیال واسطه ندارند و همچنین فضای به شدت کمتری را اشغال می‌کنند. سیستم‌های VRF، متناسب با هر نوع کاربری اعم از مسکونی، تجاری یا اداری هستند. این نوع سیستم‌ها برای اولین بار در سال 1982 توسط کمپانی دایکین ژاپن به صنعت تهویه مطبوع معرفی شد و موجب تحولی عظیم در این صنعت شد. 

VRF چیست؟

واژه  VRF (Variable refrigerant flow) به معنای کنترل تغییرات جریان مایع مبرد بر اساس بار مورد نیاز می باشد بدین مفهوم که مقدار مایع مبرد با توجه به نیاز سرمایشی و گرمایشی فضاها به صورت هوشمند و مجزا تغییر می کند در حالی که در کولرهای گازی متداول و یا سیستم های اسپلیت یونیت معمولی امکان کنترل تبخیر مایع مبرد به صورت مجـزا در فضاهای مختلف پـروژه وجود نـدارد. علاوه بر این در سیستم VRF میزان اختلاف درجه حرارت بین یونیت داخلی و خارجی به کمترین حد خود رسیده و ضریب عملکرد سیستم (COP) به بالاترین مقدار خود خواهد رسید.

قیمت اسپلیت مرکزی VRF مدیا

هزینه خرید سیستم های اسپلیت مرکزی VRF فارغ از برند سازنده آنها، به علت تکنولوژی پیشرفته ای که در ساختشان به کار گرفته شده، از دیگر سیستم‌های تهویه مطبوع به مراتب بیشتر است، اما همواره باید این نکته را مدنظر قرار داد که با توجه به مزایای بیشمار این سیستم ها، در طولانی مدت سرمایه گذاری اولیه خریدار به راحتی بازخواهد گشت.

در این بین اسپلیت مرکزی VRF مدیا با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و قیمت پایین تر نسبت به سایر برندها مورد توجه بسیاری از سازندگان مطرح در سراسر جهان قرار گرفته است.

صنایع تهویه مطبوع صنعتی مدیا

مدیا

صنایع تهویه مطبوع مدیا (Midea CAC) یک بخش کلیدی از گروه مدیا چین ، تولیدکننده و پیشرو در زمینه دستگاه های سرمایشی  ـ گرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC) است. Midea CAC با هدف نوآوری که بر پایه آن تأسیس شده است، راه خود را ادامه داده و به عنوان یکی از رهبران جهانی در صنعت HVAC ظاهر شده است.

بخش تحقیق و توسعه Midea CAC با انجام اقدامات نوین، توانسته در میان بزرگان این صنعت قرار گرفته و به واسطه تلاش‌های مستقل و همکاری مشترک با سایر شرکتهای جهانی، راه‌حل‌های نوینی را به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه نماید. چهار کارخانه تولید تجهیزات تهویه مطبوع صنعتی مدیا در سه استان Shunde ، Chongqing ، Hefei کشور چین و ورونای ایتالیا (Clivet) قرار دارند.

شماره تماس برای مشاوره و طراحی رایگان

72315 - 021

ویژگی های VRF مدیا

سیستم مدیریت انرژی

تکنولوژی دمای مبرد متغیر برای متعادل کردن راحتی و کارایی دستگاه به کار گرفته شده است، به این صورت که دمای تبخیر مبرد در حالت سرمایش و دمای چگالش آن در حالت گرمایش به طور خودکار و با توجه به دمای داخل و خارج از خانه تنظیم می شود تا راندمان و کارایی سیستم به بالاترین حد برسد.

یکی دیگر از امکانات سیستم مدیریت انرژی برای پروژه هایی با محدودیت های موقت تامین برق مورد استفاده قرار می گیرد که در مدل V6 به طور خودکار ظرفیت خروجی دستگاه را بین 40% تا 100% تنظیم می کند تا عملکرد دستگاه دچار اختلال نشود.

محدوده دمای عملکرد وسیع

سیستم VRF V6 مدیا می تواند در بازه دمایی 5- درجه سانتیگراد تا 54 درجه سانتیگراد به طور پایدار سرمایش مورد نظر کاربر را تامین کند، همچنین در بازه دمایی 25- درجه سانتیگراد تا 24 درجه سانتیگراد نیز به خوبی و بدون هیچ مشکلی گرمایش مورد نیاز محیط را تامین خواهد کرد.

PCB خنک شونده با مبرد

سیستم های VRF V6 با استفاده از فناوری خنک کننده مبرد، برد کنترل الکتریکی دستگاه را خنک می کند. این تکنولوژی دمای متوسط برد الکترونیکی را حدود 8 درجه سانتیگراد کاهش می دهد و عملکرد پایدار و ایمن سیستم کنترل را تضمین می کند.

شارژ مبرد اتوماتیک

در بعضی مواقع هنگامی که سطح مبرد خیلی کم و یا خیلی زیاد شود ممکن است به دستگاه آسیب جدی وارد شده و یا عملکرد آن را مختل کند. با استفاده از این تکنولوژی یونیت خارجی VRF V6 می تواند مقادیر بیش از حد و یا ناکافی مبرد را به سرعت شناسایی کند تا سیستم همواره عملکرد خوبی داشته باشد. این تکنولوژی همچنین نصب و سرویس دستگاه ها را آسان تر و کارآمدتر می‌کند.

محدوده ظرفیت وسیع

سیستم های VRF در گستره وسیعی از ظرفیت به بازار عرضه می شوند که باعث شده تا برای هر کاربری و متراژی مناسب باشند. ظرفیت این سیستم ها از  8HP شروع شده و با میزان 2HP  تا 96HP  افزایش می یابد که بیشترین ظرفیت یک سیستم VRF تک یونیت در جهان است.

محافظ ضدخورندگی

تمامی اجزای یونیت های خارجی مدیا با استفاده از تکنولوژی ضد خورندگی در برابر شرایط سخت آب و هوایی، باران‌های اسیدی و هوای شرجی (مانند مناطق ساحلی) مقوم هستند و همواره دوامی طولانی را در کنار سرمایش مطبوع در اختیار کاربر قرار می دهند.

لوله‌کشی انعطاف پذیر

متراژ بالا در لوله کشی سیستم های VRF مدیا به شما این امکان را می دهد تا بی دغدغه پنل های داخلی خود را در بهترین مکان جاگذاری کرده و از انعطاف بالایی در طراحی برخوردار باشید. هنگام نصب سیستم های VRF می توان به طور کلی تا 1000 متر لوله کشی انجام داد، طولانی ترین طول متراژ لوله کشی از یونیت خارجی تا اولین یونیت داخلی می تواند تا 175 متر باشد، همچنین می توان تا 90 متر پس از اولین انعشاب لوله کشی را ادامه دهید.

صدای بسیار کم

بر روی سیستم‌های VRF مدیا ۴ حالت عملکرد بی‌صدا تعبیه شده است که عملکرد فوق‌العاده بی‌صدا، آزادی و راحتی بیشتری را برای مطابقت با نیازهای مشتری فراهم می‌کند.

با توجه به نیاز مشتری در یکی از این حالت‌ها فقط حداکثر سرعت فن کاهش می یابد و اگر در زمان هایی مانند شب نیاز به سکوت بیشتری باشد می‌توان هم حداکثر سرعت فن و هم فرکانس کمپرسور را محدود کرد تا نیازهای مشتری برآورده شود.

MI2-Q4C اسپیلت مرکزی VRF

ثبت درخواست مشاوره رایگان

واحد مهندسی فروش جهان تهویه ریما مفتخر است سرویس مشاوره رایگان را جهت ارائه هرچه بهتر و کامل تر خدمات به کارفرمایان، مشاوران و مالکین محترم پروژه های مسکونی، اداری و تجاری ارائه نماید.

این خدمات شامل محاسبه بار برودتی/حرارتی ، ظرفیت سنجی و ارائه پیشنهاد در قالب سیستم داکت اسپلیت، VRV و چیلر و فن کوئل می باشد.

در صورت تمایل لطفا فرم ذیل را پر نموده و بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک نمایید.

Call Now Button
× Chat
Verified by MonsterInsights